Jak dokonywać zakupu w naszym sklepie internetowym?
Data dodania: 30-12-2021
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii FAQ
Witryna xemar.pl pełni rolę sklepu internetowego oraz informacyjnej strony internetowej opisującej ofertę firmy Xemar.
W naszym sklepie internetowym w łatwy i intuicyjny sposób można zakupić urządzenia, oprogramowanie, tonery oraz usługi serwisowe wykorzystując do tego sposób płatności tradycyjnym przelewem lub przelewem natychmiastowym online przez internet.
W naszym sklepie internetowym w łatwy i intuicyjny sposób można zakupić urządzenia, oprogramowanie, tonery oraz usługi serwisowe wykorzystując do tego sposób płatności tradycyjnym przelewem lub przelewem natychmiastowym online przez internet.
Jak dokonywać zakupu urządzeń, towarów i usług w naszym sklepie internetowym?
Krok po kroku:
1. Na stronie głównej lub z górnego menu wybierz kategorię towarów, które cię interesują:
- drukarki kolorowe
- drukarki czarno białe
- urządzenia wielofunkcyjne kolorowe
- urządzenia wielofunkcyjne czarno białe
- urządzenia wielofunkcyjne produkcyjne
- rozwiązania informatyczne i oprogramowanie
- usługi serwisowe
- materiały eksploatacyjne
- niszczarki
W przyszłości być może rozszerzymy ofertę.
Na stronie głównej znajdują się również bezpośrednie linki do nowości i promocji.
2. Wybierz produkt lub usługę i zapoznaj się z opisem.
3. W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie, emailowo lub za pomocą formularza, chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie pytania.
esklep@xemar.pl , Infolinie +48 32 7531701 , +48 32 7531701 , +48 32 6141616
Link do KONTAKT
4. Dodaj produkty lub usługi do koszyka wpisując wcześniej ilość sztuk.
5. Po skompletowaniu towarów w koszyku, możesz rozpocząć finalizację zakupu dokonując ostatecznej korekty ilości sztuk, następnie wybierz formę dostawy oraz formę płatności. Przelew online jest najszybszą formą zakupu gdyż nie musimy czekać na zaksięgowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym.
6. Jeżeli posiadasz kod Kuponu Rabatowego wpisz go aby został uwzględniony przy bieżącym zakupie.
7. Kliknij przycisk "Do kasy"
8. Jeżeli nie zarejestrowałeś/zarejestrowałaś się wcześniej i nie byłeś/byłaś zalogowana do sklepu to w tym miejscu podaj dane do wysyłki i do fakturowania. Możesz dokonać zakupu z rejestracją konta w sklepie lub bez rejestracji. Rejestracja konta w sklepie umożliwia podgląd wszystkich zamówień i śledzenie ich statusu.
9. Przejdż do finalizacji zamówienia. Jeżeli zaznaczyłeś wcześniej płatność online to dokonaj płatności przez internet wykorzystując interfejs naszego sklepu, a jeżeli zaznaczyłeś przelew bankowy to dokonaj przelewu w tradycyjny sposób przez swój bank.
10. Po dokonaniu zakupu na podany adres emailowy otrzymasz powiadomienie. Po każdorazowej zmianie statusu zamówienia otrzymasz od nas informację emailową.
11. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, służymy pomocą i chętnie pomożemy.
Zapraszamy do zakupów.
Krok po kroku:
1. Na stronie głównej lub z górnego menu wybierz kategorię towarów, które cię interesują:
- drukarki kolorowe
- drukarki czarno białe
- urządzenia wielofunkcyjne kolorowe
- urządzenia wielofunkcyjne czarno białe
- urządzenia wielofunkcyjne produkcyjne
- rozwiązania informatyczne i oprogramowanie
- usługi serwisowe
- materiały eksploatacyjne
- niszczarki
W przyszłości być może rozszerzymy ofertę.
Na stronie głównej znajdują się również bezpośrednie linki do nowości i promocji.
2. Wybierz produkt lub usługę i zapoznaj się z opisem.
3. W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie, emailowo lub za pomocą formularza, chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie pytania.
esklep@xemar.pl , Infolinie +48 32 7531701 , +48 32 7531701 , +48 32 6141616
Link do KONTAKT
4. Dodaj produkty lub usługi do koszyka wpisując wcześniej ilość sztuk.
5. Po skompletowaniu towarów w koszyku, możesz rozpocząć finalizację zakupu dokonując ostatecznej korekty ilości sztuk, następnie wybierz formę dostawy oraz formę płatności. Przelew online jest najszybszą formą zakupu gdyż nie musimy czekać na zaksięgowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym.
6. Jeżeli posiadasz kod Kuponu Rabatowego wpisz go aby został uwzględniony przy bieżącym zakupie.
7. Kliknij przycisk "Do kasy"
8. Jeżeli nie zarejestrowałeś/zarejestrowałaś się wcześniej i nie byłeś/byłaś zalogowana do sklepu to w tym miejscu podaj dane do wysyłki i do fakturowania. Możesz dokonać zakupu z rejestracją konta w sklepie lub bez rejestracji. Rejestracja konta w sklepie umożliwia podgląd wszystkich zamówień i śledzenie ich statusu.
9. Przejdż do finalizacji zamówienia. Jeżeli zaznaczyłeś wcześniej płatność online to dokonaj płatności przez internet wykorzystując interfejs naszego sklepu, a jeżeli zaznaczyłeś przelew bankowy to dokonaj przelewu w tradycyjny sposób przez swój bank.
10. Po dokonaniu zakupu na podany adres emailowy otrzymasz powiadomienie. Po każdorazowej zmianie statusu zamówienia otrzymasz od nas informację emailową.
11. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, służymy pomocą i chętnie pomożemy.
Zapraszamy do zakupów.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii FAQ