0Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
0Schowek
Twój schowek jest pusty

Reklamacje, wymiany, zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru do Kupującego. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania Towaru. Wskazane prawo dotyczy tylko konsumentów, nie dotyczy instytucji i przedsiębiorców (firm i osób prowadzących działalność gospodarczą)
2. W przypadku chęci zwrotu towaru, Kupujący zobowiązany jest dostarczyć towar w stanie niezmienionym, określonym zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta. Opakowanie powinno być nieotwarte, plomby nienaruszone.
3. Zgodnie z Ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają:
- usługi posprzedażowe oraz dostarczone w ich ramach towary, gdy usługa jest w pełni za wyraźną zgodą Kupującego zrealizowana, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy,
- towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- usługi i towary multimedialne.
4. W przypadku zwrotu towaru Kupujący proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres: esklep@xemar.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres: ul. Grunwaldzka 99, 43-600 Jaworzno z dopiskiem "Dział Sprzedaży Internetowej", oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W/w formularz jest dostępny do pobrania tutaj: 
Formularz odstąpienia od umowy
5. Niezwłocznie po otrzymaniu towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sprzedający dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania wymienione w punktach powyższych niniejszego Regulaminu, zostanie wystawiona faktura korygująca / korekta dokumentu sprzedaży. Faktura korygująca/ korekta dokumentu sprzedaży zostanie wysłana do Kupującego za pomocą poczty elektronicznej. Podpisaną kopię faktury korygującej / korekty dokumentu sprzedaży Kupujący zobligowany jest do odesłania do Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej bądź tradycyjnej. Po jej otrzymaniu Sprzedający niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy za zwrócony towar na numer rachunku bankowego wskazany przez Kupującego lub w inny uzgodniony z nim sposób. Jeżeli towar nie spełnia wymagań wymienionych w punktach powyższych niniejszego Regulaminu, Sprzedający ma prawo do odmowy odstąpienia od umowy i odesłania towaru do Kupującego na jego koszt.
6. W przypadku odstąpienia od umowy dokonanego na podstawie pkt.4 Sprzedający zwróci otrzymane z tytułu zawartej umowy środki pieniężne pomniejszone o koszty wysyłki.
7. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
8. Towar, który ma w Sklepie status "na zamówienie" nie podlega zwrotowi.
9. Produkty posiadają gwarancję Sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski (UWAGA: z zastrzeżeniami zawartymi w Regulaminie).
10. Gwarancja obejmuje wady fabryczne ujawniające się w czasie okresu gwarancyjnego.
11. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem ewidentnych wad fabrycznych).
12.
 Sprzedający może zastosować upust cenowy, który będzie stanowić tzw. upust gwarancyjny. Oznacza to, że każdy ewentualny upust cenowy od ceny nominalnej automatycznie zwalnia Sprzedającego z zobowiązań gwarancyjnych na sprzedawany towar.

13. Sprzedający na zasadach obowiązujących na podstawie ogólnych przepisów prawa dostarcza rzeczy wolne od wad.

14. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady lub uszkodzenia towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Kupujący winien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą oraz zgłosić reklamację poprzez formularz kontaktowy w Sklepie, a dla zarejestrowanych w Sklepie użytkowników poprzez Panel Klienta / Reklamacje / Napisz zgłoszenie.
15. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji. W/w formularz jest dostępny do pobrania tutaj: Formularz reklamacji
16. Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Kupującego reklamacji towaru najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u producenta, dystrybutora lub dostawcy, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.
17. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający dokonuje naprawy bądź wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klupującego kwoty za uszkodzony towar Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży / korekty dokumentu sprzedaży. Naprawiony produkt odsyłany jest do Kupującego na koszt Sprzedającego.
18. Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia kosztów dodatkowych w przypadku reklamacji niezasadnej złożonej przez Kupującego, np. koszty ekspertyzy Serwisu, koszty transportu, na co Kupujący niniejszym wyraża zgodę.
19. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji w przypadku, gdy Kupujący użytkował towar niezgodnie z instrukcją obsługi, a w przypadku niektórych towarów (odpowiednia informacja znajduje się wtedy w opisie Towaru / produktu w Sklepie oraz w karcie gwarancyjnej dostarczonej razem z Towarem) gdy instalację lub czynności serwisowe nie były dokonywane przez Autoryzowany Serwis lub Sprzedawcę.


Przejdź do strony głównej

NEWSLETTER
Promocje i Nowości - na start darmowy Kupon Rabatowy


 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu